• 18 april 2016

PERSBERICHT: Nieuwe website voor meubelmakerbedrijf Centimeesters

PERSBERICHT: Nieuwe website voor meubelmakerbedrijf Centimeesters 1024 683 Centimeesters

URK – Het Urker meubelmakerbedrijf Centimeesters heeft een nieuwe website gelanceerd (www.centimeesters.nl). In het begin van dit jaar is de nieuwe bedrijfsnaam Centimeesters in gebruik genomen (v/h Exint-interieur), gelijktijdig met een nieuw bedrijfslogo en een bijpassende huisstijl. Nu is ook de vernieuwde website, geheel in Centimeesters stijl, online te bekijken.

De responsive website is zowel op desktop, tablet en smartphone goed te bekijken. Wat vooral opvalt is de grote diversiteit van projecten die in de afgelopen 10 jaar uit de handen van Jacob Loosman en Leendert Hakvoort zijn voortgekomen. Meer dan honderd foto’s getuigen van hun vakmanschap, zowel in het ontwerpen en bouwen van meubelen als ook in het ontwerpen en uitvoeren van interieurs en exterieurs van privé woningen en kantoorpanden. In een aantal gevallen was Centimeesters ook verantwoordelijk voor de bouwbegeleiding.

Op de website is meer te zien dan te lezen. Niet voor niets hanteren zij graag de uitdrukking: “Wat je ziet is wat je krijgt”. En de foto’s laten tot in detail zien dat zij meesters zijn in het meubelmakervak ‘tot op de millimeter van de centimeter’. De nieuwe website is het sluitstuk van een totale wijziging van de bedrijfsidentiteit.

De nieuwe bedrijfsnaam, het logo en de huisstijl sluiten nu beter aan bij de exclusiviteit en de kwaliteit van het bedrijf en Centimeesters hoopt daarmee nog beter de doelgroep – particulieren en bedrijven in het luxe segment – aan te spreken.

De nieuwe identiteit (de naam Centimeesters, het logo en de huisstijl én de nieuwe website) is ontwikkeld door het grafisch ontwerpbureau GREYD! concept – ontwerp in Sneek.

Privacy-voorkeuren

Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
Click to enable/disable video embeds.